vad heter det…

…vad ska jag berätta om? Jag kan berätta att jag börjat med den ”nya” medicinen i måndags och att det inte ännu har märkts någon förbättring. Jag kan också berätta att Abilify gjort att jag gått upp 5 kilo… nice? NEJ!

En mycket god vän har varit på besök i dagarna här och vi har haft det väldigt trevligt. Snack, häng, spel och promenader… och öl. Några för mycket, men det gör inte så mycket. Jag var dock lite bakis i morse så att boendestödet fick ställas in. :/ Jaja, sådant händer även den bäste. Eller?

Nej, nu blev jag trött här och nästan somnar på tangentbordet så det får bli mer en annan dag. Jag ska försöka skriva lite mer nu när orken kommer tillbaka. Medan den gör det så får ni gärna berätta något om eran vardag eller vad som händer i ert liv. Det tycker jag skulle vara intressant. Feel free!

väl mött.

j.

Detta inlägg publicerades i vardagen och märktes , , , , , , , , , , . Bokmärk permalänken.

2 kommentarer till vad heter det…

  1. mariellejohnsson skriver:

    Ny medicin kan ta tid! Abilify åt min dotter ett tag, men hon mådde inget bra på den utan fick seroquel som funka bättre. Fast den går man också upp i vikt av. Jag har gått upp skyhögt i vikt, måste ta tag i det.
    Kram!
    ps Såg att du är med i borderline-bloggen också. Vi är visst med på samma ställen lite överallt 🙂 Är du med i Hjärnkolls bloggsamarbete också?

    Gilla

    • volretniv skriver:

      Det är en jobbig biverkan det där med vikten! Vi får se vart det slutar för oss… 😛 Skönt att det funkar bättre för henne i alla fall! 🙂

      Nej jag är inte med i hjärnkoll då de inte tar in mer bloggar. I alla fall inte när jag har kollat. Vet du nått om det?

      Gilla

Lämna en kommentar